Servis strojů

Provádíme záruční i pozáruční servis.

Servis prováděný v provozovně PALA, s.r.o.

Jak postupovat při objednání servisního úkonu?

Stačí se přihlásit či zaregistrovat a odeslat vyplněný servisní formulář.

Váš servisní formulář obddržíte obratem zpět na Vámi uvedený e-mail jako potvrzení o přijetí žádosti o servisní úkon. Tento formulář, prosím, vytiskněte a přiložte jej k odesílanému stroji.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:

V případě, že uplatňujete servisní zásah v záruce, přiložte, prosím, k odesílanému stroji kopii faktury. Jestliže nebude tento dokument prokazující oprávněnost požadavku na záruční opravu přiložen, budeme považovat zásah za nezáruční.

Stroj zašlete (nebo doručte osobně) na adresu:
PALA, s.r.o.
Vintrovna 199/9
664 41 Popůvky
Po odeslání servisního formuláře můžete pak v sekci:
Servis, opravy – Přehled aktuálně probíhajících servisních oprav,
vidět detailní rozpis prováděných servisních úkonů u dané vaší zakázky. (Musíte být však přihlášeni.)
Je-li zakázka (oprava) ukončena, stroj zašleme na Vaši adresu zpět spolu s průvodním dokladem – dodacím listem.
Pokud potřebujete konzultovat poruchu stroje ještě před odesláním k dílenské opravě můžete se obrátit na servisního technika:

Pan Martin Ludvík, servis@pala.cz, tel. +420 608 555 775


Stroje k dílenské opravě zasílejte POUZE na adresu: Vintrovna 199/9, 664 41 Popůvky


Servis prováděný u objednatele.

Je prováděn po individuální dohodě.

Kontaktujte nás, prosím, pro
oblast Čechy – +420 777 480 080 pan Zbyněk Malínský.
oblast Morava, ev. Slovensko – +420 608 555 775 pan Martin Ludvík.